Promolands

Un nove combustibile facite ex plantas de bananas, (articulo)

« Older   Newer »
  Share  
Dan Comma
view post Posted on 23/10/2009, 13:09




In paises african como Ruanda, le cultivation de bananas como un fonte de alimentation es multo importante. Ma lor fructo es un parve parte de lo que le planta produce.

Secundo recercatores al Universitate de Nottingham in Inglaterra, pro cata tonna de bananas il ha circa dece tonnas de residuos, e illes ha disvellopate un technologia simple pro formar ex iste partes del planta bloccos de combustibile cuje production non require investimentos grande pro machineria.

Le pelles de bananas ha un substantia como un colla que facilita le formation de bloccos de combustibile quando illos se combina con altere partes del planta que se ha discomponite. Post siccar se in le sol, iste residuos pote esser trenchate in bloccos que pote esser comburite multo facilemente in estufas e furnos.

Iste nove combustibile pote esser un substitution pro ligno in multe partes del continente african. Le dependentia sur le ligno como combustibile ha un mal impacto ambiental que incoragia le disforestation e contribue al alterationes climatic.

A causa del disforestation, le feminas, qui generalmente cerca ligno pro combustibile, debe camminar a vices plus que sex horas diarie pro trovar ligno pro lor estufas e fornos.

Multe vices le ligno que illas trova se combure troppo rapidemente pro esser multo utile in le cocina, e le bloccos formate del restos de plantas de bananas combure plus lentamente e es multo plus practic pro le preparation de nutrimentos cocite.
-----------
Nei paesi africani come il Ruanda, la coltivazione di banane, come una fonte di alimentazione è molto importante. Ma il frutto è solo una piccola parte di ciò che la pianta produce.

Secondo ricercatori dell’Università di Nottingham in Inghilterra, per ogni tonnellata di banane ci sono circa dieci tonnellate di rifiuti, ed essi hanno sviluppato una tecnologia semplice per estrarne blocchi di combustibile vegetale la cui produzione non richiede grandi investimenti per macchine.

Le bucce di banana contengono una sostanza simile alla colla che facilita, in combinazione con altre parti decomposte dei banani, la formazione di materia combustibile. Dopo essere stati essiccati al sole, questi residui possono essere tagliati in blocchi che bruciano molto facilmente in stufe e forni

Questo nuovo combustibile può essere un sostituto per il legno in molte parti dell’Africa. La dipendenza dal legno combustibile ha un impatto negativo sull’ambiente e incoraggia la deforestazione, contribuendo al cambiamento climatico.

A causa della deforestazione, donne africane, che in genere raccolgono legname dai usare come combustibile, a volte devono camminare per più di sei ore al giorno per trovare abbastanza combustibile per i loro forni e stufe.

Spesso, il legno brucia troppo velocemente per poter essere utile in cucina, ed i blocchi formati di rifiuti provenienti da impianti di banane bruciano più lentamente e sono molto più pratici per la preparazione di cibi cotti.
 
Top
0 replies since 23/10/2009, 13:09   26 views
  Share